Ο Θεός συστήνει τον εαυτό του

Ο Θεός συστήνει τον Εαυτό του

Aum Paramatman - Τον Κύριο λατρεύω

Ο εαυτός γνωρίζει τα πάντα
Δεν γεννιέται, δεν πεθαίνει
Δεν είναι αποτέλεσμα καμιάς αιτίας
Είναι αιώνιος, αυθύπαρκτος, άφθαρτος
πρωταρχικός
Ζει στην καρδιά όλων των όντων
Όμιλος Μελετών
"Είμαι το Ζωντανό Φώς, η Aγνή Συνειδητότητα.
Μπορείτε να Με συναντήσετε μόνον όταν Εγώ αποκαλύπτω τον Εαυτό Μου,
δείχνοντάς σας τον Τρόπο.
Πώς αλλιώς μπορείτε να Με γνωρίσετε;
Με την κάθοδο Μου αρχίζει η Εποχή της Συμβολής.
Κατευθύνω κι εμπνέω τις ψυχές να θυμηθούν,
να μεταμορφωθούν και να επιστρέψουν στον αρχικό τους εαυτό,
στην αρχική τους ελευθερία.

Είμαι το Ον δίχως σώμα, το Σημείο Φωτός,
η Αιώνια Ενέργεια που αποκαλύπτει την αρχική αλήθεια,
διαλύει την αυταπάτη και συντηρεί ό,τι είναι αληθινό.

Είμαι ο Ένας, είσαστε οι πολλοί.
Είμαι αιωνίως πέρα από κάθε αλλαγή, γιατί ποτέ Μου δεν δεσμεύομαι
από τον κύκλο του χρόνου όπως εσείς.

Είμαι το αιώνιο σημείο αναφοράς για κάθε Αρχή, για κάθε Τέλος.

Είμαι το Μηδέν, ο Αναρίθμητος,
O ανεκδήλωτος.
Είσαστε όλοι οι αριθμοί, γιατί η διαρκής εκδήλωσή σας μέσα στο χρόνο,
την ύλη και το ήχο είναι το πεπρωμένο σας.

Είμαι ο Ζωντανός Σπόρος.
Όλο το δυναμικό για την ανανέωση και την αναγέννηση βρίσκεται αιώνια
μέσα Μου.

Ο εαυτός αγκαλιάζει τα πάντα
λαμπερός και ασώματος
άφθαρτος και άσαρκος
αγνός, αμόλυντος από κακό.
Σοφός, παντογνώστης παντοκράτορας
αυθύπαρκτος - έτσι όπως πρέπει
διατάσσει τα λειτουργήματα όλων
στην ατελεύτητη διαδοχή των Αιώνων.
Γνωρίστε Με και θα γνωρίσετε τον εαυτό σας.
Κατανοήστε Με και θα κατανοήσετε τον εαυτό σας.
Δεν Είμαι εντός σας, Είμαι όμως όμοιός σας.

Δεν βρίσκομαι μέσα στο κάθε τι, αλλά το κάθε τι εξαρτάται από Εμένα
για τη νέα του ζωή και την επιστροφή του στην Αρχική του Αγνή Κατάσταση.
Είμαι ο Παντογνώστης, ο Μακάριος, ο Αδημιούργητος,
ο Παγκόσμιος Πατέρας και Μητέρα όλης της ανθρωπότητας.

Με την ένωση σας μαζί Μου, θα ξανακερδίσετε τον αυτοσεβασμό σας
και τη χαμένη σας θεϊκότητα. Συνδέστε το νού σας με το Δικό Μου Νου,
γιατί από μια αγνή κατάσταση του νού, αγάπη κι σοφία γεννιούνται και μοιράζονται."

ΟΜ ΣΑΝΤΙ
Ομοιότητες: Blavatsky: Τρόποι πλησιάσματος προς το Θείο info Web

Δημοφιλείς αναρτήσεις